tiistai 20. marraskuuta 2007

Ennen blogia

-Olen harrastanut koiria kymmenen vuotta. Kotona on tällä hetkellä kolme Jack Russell Terrieriä Milo 7,5v, Nasta 5,5v ja Sam 4,5v. Koirani ovat rekisteröity JRTCGB-SF:n roturekisteriin. Toimin yhdistyksessä myös jäsensihteerinä sekä olen kasvattanut neljä pentuetta kennelnimellä Prännin.

-Asun Jyväskylässä, mutta viimeiset kaksi ja puoli vuotta olen asunut viikot Kannus-cityssä, koska olen täällä opiskelemassa Kennellinjalla. Tulevana keväänä valmistun täältä ja palaan takaisin kotiin Jyväskylään. Opintoni ovat sisältäneet; etologiaa, kouluttamista, kasvattamista, fysiologiaa jne.

-Olen harrastanut agilityä (kouluttanut ja kisannut) kuusi vuotta, joista viimevuosi oltiin kokonaan tauolla, kun onnistuin hajottamaan polveni. Nyt jalka on paranemaan päin (hope so) ja muutamat treenitkin on ehditty ottaa.

-Metsästys on kuulunut harrastuksiin jokusen vuoden, mutta sekin oli vuoden tauolla polven liikuntarajoitteen takia.

-Opintojeni puitteissa koulutin ns.projektikoiran, joka oli spu Rocky. Rockyn kanssa treenattiin pk-lajeja. Nykyään Rocky vaikuttaa rajavartijakoirana Suomussalmella.

-Katsotaan miten ahkerasti nyt jaksan blogia täytellä... Voi olla että joitain juttuja matkan varrelta kirjoittelen tänne takautuvastikin.

Ei kommentteja: